Olen jo kauan ajattelut aloittaa uuden blogin, mutta halusin tehdä tämän ajan kanssa ja nyt siihen vihdoin tuli tilaisuus! Olen aikaisemminkin kirjoittanut blogia, mutta se ei koskaan tuntunut jatkuvan pitkään. Suurin syy siihen oli se, että kirjoitin yleisesti elämästäni, mutta 19-vuotiaan Jämsäläistytön jokapäiväinen elämä ei ollut mitään hirveän mielenkiintoista luettavaa tai kirjoitettavaa, joten blogini
tyssähti alkumatkalla.
Mistä sitten voisin kirjoittaa?Halusin keksiä blogilleni jonkun aiheen, joka kiinnostaisi minua ja muitakin ihmisiä, joten mieleen juolahti kirjat. Rakastan lukemista, jaan mielelläni mielipiteitä lukemistani kirjoista ja olen kiinnostunut toisten mielipiteistä. En tiedä miksi en ole aikaisemmin tajunnut aloittaa tällaista. Kirjamakuni on laaja, mutta ehkä eniten hyllyyni tuppaa ilmestymään nuorten aikuisten kirjoja ja aikuisten fantasiakirjoja. Postauksissani en spoilaa mitään ja jos välttämättä haluan jakaa jotain juoneen liittyvää mitä kaikki eivät halua kuulla, mainitsen siitä kyllä näkyvästi :)
Blogini painottuu kirjoihin, mutta saatan postata myös uusista elokuvista, sarjoista tai vaikka lomamatkoista ja kaikesta muusta kivasta :D
So let's get started!
❤•❤•❤•❤•❤

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti